Obvezno za spletne trgovce!
Prejmi brezplačno analizo digitalne dostopnosti
spletne trgovine in online posvet zdaj!
Razkrili vam bomo zakonske obveznosti,
dobre prakse in kako se izogniti visokim kaznim.
Bliža se rok – Zakon o dostopnosti nalaga spletnim trgovcem, da do 28. junija 2025 zagotovijo dostopnost.
Spletne trgovine morajo biti dostopne – tudi slepim, slabovidnim, gluhim, naglušnim in drugim z invalidnostjo.
Neskladnost z zakonom lahko pomeni prepoved prodaje, visoke glob, pravne posledice in izgubo zaupanja.
Bliža se rok, ki ga podjetja ne smejo spregledati.
Zakon o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide (ZDPSI) nalaga spletnim trgovcem in finančnim institucijam, da do 28. junija 2025 zagotovijo, da so njihove spletne trgovine in aplikacije dostopne tudi slepim, slabovidnim, gluhim, naglušnim ter drugim osebam z različnimi oblikami invalidnosti.
Neskladnost z zakonom lahko pomeni prepoved prodaje, visoke globe, pravne posledice in izgubo zaupanja potrošnikov.

Na online posvetu boste spoznali:
Kdo je zavezan k spoštovanju zakona in katere izjeme veljajo.
Katere izdelke in storitve zakon zadeva.
Konkretne zahteve za dostopnost, vključno s tehničnimi standardi, ki jih morate upoštevati.
Posledice neskladnosti - globe, prepovedi in pravne posledice.
Kako v praksi izvesti popravke in izboljšati skladnost.
Primeri neskladnosti in praktični primeri uspešnega usklajevanja z zakonom ZDPSI.
Komu je namenjen posvet?
Podjetjem, ki imajo spletne trgovine in aplikacije.
Razvijalcem in oblikovalcem digitalnih rešitev.
Vsem, ki želijo pravočasno ukrepati, se izogniti globam, delovati vključujoče in povečati prodajo.
Posvet in
brezplačna analiza
spletne trgovine
Posvet in brezplačna analiza spletne trgovine
Na online posvetu boste spoznali:
Kdo je zavezan k spoštovanju zakona in katere izjeme veljajo
Katere izdelke in storitve zakon zadeva.
Konkretne zahteve za dostopnost, vključno s tehničnimi standardi, ki jih morate upoštevati
Posledice neskladnosti - globe, prepovedi in pravne posledice
Kako v praksi izvesti popravke in izboljšati skladnost
Primeri neskladnosti in praktični primeri uspešnega usklajevanja z ZDPSI
Komu je namenjen online posvet?
Podjetjem, ki imajo spletne trgovine in aplikacije.
Razvijalcem in oblikovalcem digitalnih rešitev
Vsem, ki želijo pravočasno ukrepati, se izogniti globam, delovati vključujoče in povečati prodajo.
28% višja prodaja
Spletne trgovine, prilagojene za dostopnost, dosegajo več kupcev – in več prihodkov.
30–35 % kupcev se sooča z eno izmed oblik oviranosti. Spletne trgovine, ki upoštevajo njihove potrebe, dokazano dosegajo boljše poslovne rezultate – tudi 28-30 % višjo prodajo in večjo zvestobo kupcev ter 50 % več organskega obiska že v 3 mesecih.
Študiji: Legal & General, Accenture
+50 % več organskega obiska
Podjetja, ki so izboljšala spletno dostopnost, so zabeležila do 50 % več obiskovalcev iz iskalnikov – saj so dostopna spletna mesta tudi tehnično bolje optimizirana.
28 % višja prodaja
Dostopnost pomeni večjo uporabnost za vse. Podjetja poročajo o 20–30 % rasti prihodkov po uvedbi WCAG standardov.
83 % kupcev izbira dostopna mesta
Ljudje z oviranostmi zapuščajo nedostopne trgovine in se vračajo tja, kjer je nakup enostaven, pregleden in brez ovir.
0
+
let izkušenj
69
+
izvedenih analiz












Jurij Štukovnik, Ekspert za digitalno dostopnost
"Manj kot 1% spletnih strani je skladnih z zakonom."
V 3 korakih do certifikata o skladnosti!
Enostaven, hiter in učinkovit postopek, s katerim preverite dostopnost svojega spletišča in pridobite certifikat v skladu z zakonodajo o dostopnosti.
1
Brezplačna analiza
Oddajte spodnji obrazec in preverite, ali je vaša spletna trgovina ali aplikacija skladna z zakonodajo. Na podlagi brezplačne analize vam naši strokovnjaki pripravijo predloge za izboljšave.
2
Preverimo vaše spletišče
Opravimo celovito analizo po smernicah WCAG in skladno z zakonodajo. Prejmete pregledno poročilo z jasno označenimi neskladnostmi in usmeritvami za ureditev.
3
Prejmite certifikat
Po izvedbi prilagoditev izvedemo testiranje v realnem okolju – z uporabniki z oviranostmi in s specializiranimi orodji. Ko je skladnost potrjena, prejmete uradni certifikat o digitalni dostopnosti.
Jurij Štukovnik, expert za digitalno dostopnost

Jurij Štukovnik se z digitalno dostopnostjo ukvarja že od leta 2009.
Je direktor zavoda Inclusivo – Zavod za digitalno inkluzivnost in dostopnost, ustanovitelj več podjetij, med drugim Tovarne idej, ki se ukvarja z razvojem digitalnih produktov in predavatelj – tudi za AccessibleEU. Ima več kot 25 let izkušenj pri razvoju digitalnih projektov za organizacije, kot so BMW, Porsche, A1, GSK, Raiffeisen in številne druge.
Kot svetovalec in predavatelj pomaga organizacijam razumeti in uvesti rešitve, ki so hkrati inovativne, uporabnikom prijazne in dostopne za vse.